15 Mart 2010 Pazartesi

BEN ERKEK OLSAYDIM

*ben bir erkek olsaydım**,** hayatımın büyük bir kısmını yuvarlak bir cismin
etrafında koşan 22 kişiyle doldurmazdım.. bana hiçbir getirisi olmayan,spor
adı altındaki bu sacmalığa göz ucuyla bile bakmazdım.. oynayan,bu işten para
kazanan 22 insana avazım cıktığı kadar tezahurat etmez,sesimi kısmazdım..
zenginin malı,züğürtün çenesini yorar misali,futbol ve para muhabbetine
girmezdim asla...
ben bir erkek olsaydım, severdim. sadakatin anlamını
yitirdiği şu zamanda sadakati hissettirirdim sevdiğim kadına.. aslında sert
görünürdüm.. sert,soğuk ve sessiz.. ve çıkarırdım o buz gibi maskemi sadece
kadınıma.. o maskemin altından severdim onu.. onu öyle severdim ki,
iliklerine kadar hissederdi aşkımı.. sadece onun olurdum. hayatım boyunca
sadece bir kadınım olurdu.. insanları birbiriyle kıyaslayacak kadar çok kişi
olmazdı hayatımda... bir kişi olurdu,tek ! 'seni seviyorum'a farklı anlamlar
yüklerdim.. 'seni seviyorum'u her defasında daha bir başka söylerdim.. bu
iki sözcük ağzıma sakız değil, içimin yansıması olurdu.. evet, ben bir
erkek olsam hayatın anlamını bir kadında bulurdum.. hayat için söylenebilcek
herseyin içinde bir kadın olurdu benim için..
ben bir erkek olsaydımbirkadın için anlamım 'ilk'
olurdu.. onun ilk dansı,ilk öpüşü,ilk sevişi olurdum.. kapalı bir kutudan
sırf onun için çıkmışım hissini verirdm ona...... bir erkek olsam
erkekliği,güç olarak görmezdim.. güçsüz olduğumu bilirdim bir kadın
karsısında. elimin kolumun nasıl da bağlandığını kabul ederdim bir kadın
sözkonusu olduğunda.. kendine sacmasapan güven duyan bir erkek olmazdım..
ben bir erkek olsaydım, güneş doğana kadar eğlenip,
güneşin doğuşuyla uykuya kavuşan, ne zaman ne yaptığı belirsiz saçmasapan
biri olmazdım.. hayata kendini kaptırmış,hızlı yaşayan,zamanı yakalamaya
çalışırken aslında zamanı asla yakalayamayacak olan biri olmazdım... zamanı
yakalamak demenin, zamanın peşinde koşmak olmadığını bilen, bazen durmak
gerektiğinin bilincinde olan biri olurdum.
ben erkek olsam** şiir yazardım..** eli kalem
tutamayan,duygusuz, ot misali bir erkek olmazdım.. tek duygusu fanatiklik
olan bir ot olacağıma, eli kalem tutan duygusal biri olmayı tercih
ederdim... ''tv-bira-ayaklarını uzatacak bir kanepe-çerez'' olmazdı benim
hayatım.. ne olmasını isterdim biliyor musunz?? benim hayatım şöyle olurdu..
''ben & herşey..''... bu ne demek?? ben ve
ağaç,deniz,spor,aşk,edebiyat,seyahat,sinema,sigara vs vs........sigara
evet.. sigarayı erkeğe yakıştıran biri olarak söyledim bunu.. aynı zamanda
bir kadında sigaraya tahammül edemeyen biri olarak da...
ben bir erkek olsam**, şarkı söylerdim.. sesim ne kadar kötü
olursa olsun söylerdim.. bir tanju okan ses tonum olmasını isterdim =) o
tok,dinlendirici,etkileyici,karizmatik ses.. sesin karizmatiği olur mu
demeyin,olur... hemen birkaç karizmatik ses örneği vereyim.. örneğin; kenan
ışık... cihan ünal..goran bregoviç,,,,teoman,julio iglesias,fikret
kızılok... gibi.. =) işte öyle olmak isterdim.. hani insanın duymak istediği
seslerden biri gibi... tok bir ses,güven veren.. ağır ağır konusan...
ben bir erkek olsam,**** ki iyi ki değilim..** :)** sanırım
<örnek erkek> olurdum.. kusursuz insan olmamalı diye bir kız olarak dünyaya
gelmişim demekki..Allah işini biliyor :) az daha kusursuz bir erkek
kazanıyormuş dünya.. vay be .. eğer erkek olsaydım, kesinlikle bir drew
barrymore hayranı olurdum.. ki erkek olmadığım halde o kadın için bayaa iyi
şeyler düşünüyorum :)** *
şakası bir tarafa.. iyi ki erkek değilim

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails