14 Ocak 2011 Cuma

İLGİNÇ BİR GÜN

Herzamanki gibi sabah sabah iş yerine gelmeyle başlar günüm .Ama bugun çok enteresan bir gündü bir beyfendi arayıp aslı hanımla mı görüşüyorum demezmi ben hemen bismillah bu ne şimdi evet benim dedim dediki siz mühendislik mimarlık fakültesinde mi okuyorsunuz.Ben tabi yooooo ben teknikerim dedim, size dedi bir kargo gelmiş bulamadık Bolu varan kargoya geri göderiyoruz dedi Allah Allah nasıl yani Bolu ve ben ne alaka.Hemen aradım varan kargo yetkililerini dedim böyle böyle bir kargo geldi nedir acaba bu johanson watson kargosu demezler mi firma bana eşantiyon yollamış pek sevindim beklemediğim bir kargoydu açıkçası bakalım bilgilerimi verdim yakında burda olurlar ne gelecek acaba dört gözle bekliyorum !!!1

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails