25 Kasım 2010 Perşembe

BUGUNLERDE

inanılmaz derece baş ağrsı uyku ve yorgunluk hissi duyuyorum bugun havanın yağmurlu ve bulutlu olmasıda bır okadar kasavet verıcı bu havada her zaman dedığım gıbı ancak uyunur,çalışmakta neymiş pehhh. Bu arada okadar onemlı gunlerı bloğumda paylasmadım kı ve aramam gereken bır happy bırtday gunu vardı, bu kadar yorgun olmam herseyı unutturdu bana sen okumazsın ama canım arkadasım candostum songul happy bırtday ve öğretmenler gunu tum öğretmelere kutlu olsun ıyıkı varsınız.bu arada evımde bır kac değişiklik yaptım bır yatak odasının şifonyer kısmının gerı dönüşümünü resimleyecem en kısa zamanda kadınların kafası çalışıyor canım.bugun bıtsede gıtsek diyorum demiyen varmı acaba akşam olsun plesaaaa!!!!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails